la meva millor amiga m'ignora
hola,
tinc un petit problema gran.
i esq la meva millor amiga es va enfadar amb mi pq vaig desconfiar d'ella però es mentida, l'he trucat varies vegades però em diu: "que no tornarà a ser el mateix i diu qe li va fer molt mal que desconfies d'ella" ¡¡¡¡¡¡però no vaig desconfiar d'ella!!!!! no em vol entendre.
A part hi ha dos grups a la classe i ella a marxat del nostra per que es va enfadar per això i ara esta amb unes noies que li menjen el coco, dient que no l'estimo o coses per l'estil...
que puc fer perquè em perdoni???? i que puc fer pequè tornem a ser BFF????
es molt urgent o la perdre per sempre.
PD: perdo per les faltes
InterPersonal

Hola Berti! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la situació i com et deus sentir. Entenc que e´s frustrant que no et correspongui després de tots els intents que has fet. Però si que és cert que a vegades cal acceptar coses que no ens agraden, bàsicament perquè arriba un punt que no estan sota el nostre control. Et díria que provis una següent opció: enlloc d'intentar lluitar tan perquè torneu a ser amigues, intenta acceptar la decisió que ara ha pres ella. És ella qui ha de canviar d'opinió. A vegades ens agradaria fer canviar als altres, però això no depèn de nosaltres, deèn de que ells realment vulguin canviar. No treguis conclusions en si serà epr sempre que la perds. De moment és ara. Confia en tot el temps d'amistat que heu tingut!!! El que està clar és que ara et demana un cert distanciament. Pots provar de respectar-ho i més endavant ja aniràs avaluant què passa! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat