Vull estar enamorada
Hola, tinc 14 anys.
Sóc una obsesionada de les pelicules, des de que era molt petita. Sempre he desitjat tenir una historia d'amor com la de les pelicules. Ja se que les histories de les pelicules no són veritat, pero...
També escric histories d'amor de com les que m'agradaria tenir a mí.
Tinc una amiga que está sortint amb un noi, i cada dia hem parla d'ell i penso... Jo també vull el que tens tu.Ho passó bastant malament.
M'agrada un noi de classe, però crec que ell està per una altre noia. A més no crec que li digi mai que m'agrada. Que puc fer? Durant aquest estiu he canviat. Sóc menys tímida, hem relaciono més amb els nois, però no se que fer? Crec que estic preparada per tenir una relació amb un noi. Pero no se... Ajuda porfaaa... Mercii :)
InterPersonal

Hola anonima 23!
És important que aprenguem a distingir el que veiem a les pel·lícules del que realment són les relacions de parella! Evidentment que enamorar-se és molt bonic, és una de les experiències més maques en la vida de les persones, i has de tenir present que és quelcom que no podem forçar ni amb nosaltres mateixos ni amb els altres.
És molt jove, tens 14 anys una adolescència plena d'experiència i una vida sencera per viure-les! No tinguis pressa, que encara que et soni a tòpic, les coses arriben quan una menys s'ho espera.
Pel que fa a aquest noi que t'agrada si no tens clar que li vulguis dir, espera't i vés observant com es comporta amb tu, intenta esbrinar si li agrada algú... de mica en mica aniràs veient si et ve de gust fer un pas més o no.
Tranquil·la, que veuràs com arriba el teu moment! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat