L'oblido o continuo estan enamorada?👁👁
Hola! Sóc una noia i tinc 13 anys. El cas és que porto enamorada d'un noi fa 1 any i aquest 1r trimestre.
Ell té novia i només lliga amb les noies que li semblen guapes. Jo em veig normal. Sóc alta, rossa, porto ulleres...em sento bé amb el meu cos. Fa temps que vaig fer una consulta dient que tinc una amiga que (és amiga del noi que m'agrada) que ell opina coses bones de mi i que si ho volia saber, que li donès 5 euros. Al final, passant el temps...no li vaig donar els 5 euros i ella em va dir el que opinava ell sobre mi. Bueno, em va dir que jo per ell sóc guapa i normal de caràcter. Jo aquell dia vaig alusinar perquè ell mai em parla, només l'he vist que es fixa amb mi quan jo el miro(vull dir que nose si em mira de reüll) va i diu que li semblo guapa😍. Jo m'ho crec perquè aquesta amiga que tinc és molt sincera amb mi sempre i la conec fa 3 anys.
Bé, nose que fer. Ell té novia actualment i l'he vist liant-se amb la seva nòvia.No tinc el seu número de mòbil perquè s'he la canviat. Només podem parlar per l'instagram al direct i en persona. Bueno doncs això, que nose si passar pàgina o continuar estant penjada d'ell. Tinc por de la seva reacció, si li pregunto si vol sortir amb mi...alomillor es possa de malhumor. Ja que té molts partes per la seva actitud😍 Ajuda siusplau🙏🏼
InterPersonal

Hola Anònimaaaa💕!
Si actualment té nòvia la nostra recomanació és que t'esperis i no et precipitis en preguntar-li directament si vol sortir amb tu. Nosaltres pensem que potser és millor que us conegueu més, que inicieu una relació d'amistat, i el temps i les situacions us ajudaran anar veient si a més d'una amistat hi pot haver alguna cosa més, o si tens ganes d'explicar-li quins són els teus sentiments.
Així doncs, el que primer que hauries de fer és mirar de quina manera podeu començar a conèixer-vos (respectant i sent conscient que en aquests moments ell té parella), si a través de xarxes socials (sempre és més fàcil i no fa tanta vergonya) o en el cara a cara. Podries aprofitar a aquesta amiga que teniu en comú perquè us presenti, per quedar en algun lloc on ell també hi sigui i pugueu començar a parlar com qui no vol la cosa.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat