Tinc un problema...:(
Bé, dons tinc novio des de fa 2 anys i mig. La cosa, es que tinc un amic que vol algo amb mi des de fa temps, i jo sento que m'agrada una mica, però sé que igualment estic enamorada del meu novio, i si el deixes ho passaria fatal....El pitjor, és que fa uns dies, de festa, anava molt borratxa, i aquest amic em diu que ens vam liar. Jo no me'n recordo de res..però em fa molta por. Estic molt trista...no sé que fer. Si explico això al meu novio em deixerà segur, perquè ells dos s'odien..No sé que fer..necessito algun consell. Gràcies.
InterPersonal

Hola gemma_00!
Hi ha alguna amiga de confiança que estigués per allà i pugui confirmar-te si és veritat? No sabem si aquest amic és de confiança i si t'està dient o no la veritat, però és una mica estrany que aprofités que tu anaves molt borratxa per embolicar-se amb tu saben que tens nòvio des de fa 2 anys i mig, no?
Parla amb aquest noi i intenta aclarir què va passar realment en aquesta festa. Si pots confirmar que és veritat que us vàreu embolicar valora si vols explicar-li a la teva parella i les conseqüències que això pot tenir. Posa't en el seu lloc i pensa que t'agradaria que fes ell si li hagués passat i com reaccionaries tu. Entenem que estiguis confusa, que et faci pot, etc., però segurament si es coneixen, s'acabarà assabentant per una altra banda i potser serà encara pitjor...
No és fàcil gestionar el que t'ha passat, però si es confirma que ha estat així, et tocarà assumir les conseqüències de tot plegat i fer-ne un bon aprenentatge per properes ocasions.
Esperem que puguis aclarir el que va passar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat