relleno
Holi quetal
doncs jo porto bastant relleno perqeu tinc molt poc pit i nose magrada mes portarne, pero tinc "por" de que quan ho fagi amb algun noi es quedi a lo ala quan relleno tio... i nose imaginat que li diu als seus amcis del pal eo k porta a saco de relleno...i sentera tothom,...
InterPersonal

Hola olla28!
Ens sembla que ja vàrem contestar a una pregunta teva bastant similar, et pengem l'enllaç per si no vas poder llegir-la:
Recordar-te el que ja et vàrem dir en l'anterior consulta que ens vas fer, és molt important que tu t'acceptis i t'estimis tal com ets. Si t'agrada i et sents més segura portant sostens amb "relleno", endavant! Moltes noies en porten i no passa absolutament res.
Pensa que és important que triïs molt bé amb qui vols compartir aquests moments d'intimitat, ja que la confiança per aquests temes és bàsica. I si mai algun noi va parlant sobre el que ha fet amb tu al llit, de si tens poc o molt pit, de si portes "relleno" o no, etc. voldrà dir que aquest noi no mereix formar part de la teva vida.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat