depilacio mummy
Bon dia :3
Doncs haviam jo em vull depilar totes les parts baixes, osigui les ingles senceres. Ho vaig fer a lestiu pagantho jo i sense dirli a ma mare, ja que ella sempre m'esta dient que mai ho faci noseque. Pero clar, jo no m'ho puc pagar sempre saps? Llavors nose com li podria dir, osigui no se com dirli que m'ho vull depilar tot perque tampoc vull que pensi que ja tinc relacions sexuals, i si li dic obviament pensara en aixo. Com li puc dir? Alguna excusa?
InterPersonal

Hola olla28!
Depilar-se és una acció corrent que fem la majoria de noies. Cada noia però tria si vol fer-ho o no, quines parts vol depilar i de quina manera, etc. La nostra recomanació és que poguessis parlar amb la teva mare, ja que segurament no entén per què vols depilar-te completament els genitals, potser si li expliques els teus motius, pot comprendre't millor i donar-te un cop de mà per triar quina és la millor opció per a tu en aquests moments. També és important que ella pugui donar-te la seva visió, que t'expliqui els motius pels quals considera que no vol que t'ho facis.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat