NO SABEM QUE FER...
Holaaaaa!!
Som unes noies que ens trobem en una situació molt semblant.
Primera noia: Ja fa un any i mig que tinc sentiments per un noi. Ens portem bastant tot i que molts cops és molt borde, i molts cops m'obra de bones... Em dona la sensació que ve quan li interesso, ell no sap res dels meus sentiments i jo nose si realment li importo o no. Sincerament penso que és un interessat pero m'agrada.
Segona noia: Ja fa uns 4 mesos, des de finals d'agost que vaig coneixer a un noi i vaig quedar molt pillada. Al principi ell mobria molt i em deia que em volia veure i necessitava estar amb mi, ma anat obrint menys i avegades em deixa el visto. Tot i que molts cops mobra ell i despres de contestarli em deixa el visto i no entenc res. Ja que si no volgues parlar amb mi no mobriria.. També crec que és un interessat.
InterPersonal

Hola guapes!
Primera noia: li has preguntat perquè de vegades és molt borde amb tu? Per què aquest canvi d'actitud? Nosaltres no sabem si es mou per interès o no, però si et dóna aquesta sensació, valora si et compensa seguir estant darrere seu.
Segona noia: com molt bé dius, si no volgués parlar amb tu, no t'obriria. Sí que és cert que quan parlem per WhatsApp poden passar aquestes coses, que veiem que ha llegit el missatge però que no ens contesta, i clar ens quedem amb la incertesa i el dubte de perquè no diu res... per això, el cara a cara sempre és millor, ens dóna molta més informació. Dir-te igual que a la teva amiga, si creus que és un interessat, valora si et compensa seguir estant tan pendent d'ell.
Si veieu que no us fan cas i que només s'acosten o us parlen quan els hi interessa, prengueu una mica de distància.
Una abraçada ben forta a totes dues i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat