TINC UN PROBLEMA
M'agradia que aixo no surtis d'aqui, es a dir que sigues personal, no vull que ningu sapiga el meu problema...
peró tinc un gran problema, i segur que no soc a la única que li passa, soc una noia super vergonyosa, però tinc un caràcter molt fort… però alhora d’expressar els meus sentiment hem tanco en banda... tinc un amic, és molt amic meu, el considero el meu millor amic, però ell te moltes amigues, per la seva manera de ser, ens ho expliquem tot, però ell no m’explica gaire coses de les noies que te o els seus lios. Però aquest no és el problema, el problema es que aquest noi m’agrada molt, fa bastant que ens coneixem, va estar un any i mig amb una de les meves millors amigues, però ara per la seva manera de ser i de la meva ja no ho som, però ell no va ser la causa de que la nostre amistat en trenques, ells van tallar i ell i jo ens vam fer més i va ser allà on hem vaig donar conte de que m’agrada, ens vam liar i avui dia encara xarrem i ens expliquem les coses, però no se si dir-li el que realment sento perquè hem costa molt, la meva millor amiga i la meva germana u saben tot des de el primer dia i hem diuen que li digui perquè pode ell sent el mateix, però no u se... que m’aconselleu, li dic o m’ho callo i segueixo així? Tinc molta però molta por a perdre’l i no vull això... que puc fer?
InterPersonal

Hola 08246!
Entenem com et sents! No és fàcil declarar els nostres sentiments cap a la persona que ens agrada, i és normal tenir "por" a la seva reacció i a si la vostra amistat se'n veurà afectada.
Recorda que sempre que expressem el que sentim a una altra persona hem d'assumir aquest risc, el risc a no ser correspostos, al fet que l'altra persona no senti el mateix per nosaltres i que aleshores no sapigueu com gestionar la vostra amistat. Però recorda que qui no s'arrisca pot quedar-se sempre amb el dubte de què és el que hagués passat si li hagués dit? Ja que també pot passar el contrari i que ell també senti el mateix que tu! ;) Estàs preparada per assumir aquest risc?
Valora si és ara el moment de dir-li o prefereixes esperar. Si decideixes fer el pas, tingues present totes les opcions que poden passar per tal d'estar preparada i saber com actuar en cada una d'elles.
Que tinguis molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat