NO EL PUC OBLIDAR :"(((
Fa més d'un any estava amb un noi peró el vaig deixar principalmet per la distancia perque viu a hores de mi, al principi pensava que ho havia superat, pero quan es va enrotllar amb la primera noia despres de mi hem va fer moltissima ràbia suposu que hem vaig possar gelosa, bueno el fet es que fa 1 any el que vaig deixar i no el consegueixo superar-ho, hem segueixen entrant ganes de plorar cada cop que veig que sha tornat a enrrollar amb aquella noia (ames ella esta sortint amb un altre noi i el meu ex ho sap) i tambe hem fa molta rabia que vagi dient que ella ha sigut la noia mes important que ha passat per la seva vida, quan fa un mes mestava dient que ho era jo.
He intentat oblidar-lo de moltes maneres, le bloquejat de tot arreu vaig borrar totes los fotos que teniem pero sempre acabem parlant dalguna manera i nose com, el pitjor es que quan consegueix parlar amb mi hem diu que m'estima, que hem troba a faltar i aquestes coses... i aixo hem mata per dins peque hem faig ilusions.
bueno al que anava, hi ha alguna forma de que no m'afecti tot el fa?? ja se que no els podre oblidar del tot pero el menys que no hem posi aixi cada cop que tinc noticies d'ell.
gracies!!
InterPersonal

Hola martins!
És normal que estiguis així si cada cop que aconsegueix parlar amb tu, et dóna "falses esperances" creant-te il·lusions que la vostra relació pot tornar a funcionar. No podem evitar que et faci ràbia que estigui amb altres noies, si encara sents coses per ell.
Quan una relació ha estat important per nosaltres no la podem oblidar, però amb el temps podem aconseguir recordar-la sense tant de dolor. Les estratègies que vas adoptar estan molt bé per tal de posar distància entre vosaltres i deixar que el temps vagi refredant les coses, però sembla que ell no t'ho posa fàcil...
La nostra recomanació va en la línia que intentis posar distància entre vosaltres (física, virtual, mental i emocional), intenta no saber massa sobre ell, sobre el que fa o amb qui ho fa. Centra't en tu, en estar bé, en envoltar-te de gent que t'aporti benestar i t'ajudi a estar bé! Veuràs que de mica en mica i amb el temps aniràs estant millor i no t'afectarà tant!
Si et torna a parlar i tu no pots evitar parlar-li, estaria bé que poguéssiu parlar de com us sentiu tots dos cada cop que ell et diu que encara t'estima, que et troba a faltar, etc., que comprengui que a tu et fa mal cada cop que et dóna esperances que després es queden en res.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat