No el vull atabalar
Fa més de 4 mesos que estic amb el meu xicot, i la veritat és que l'estimo més que a ningú i segons el que diu, ell també a mi però portem una mica més d'una setmana que no estem del tot bé i és que encara que jo li agrado i m'estima, la distància ha fet que no estigui tan enamorat de mi. Vivim a ciutats molt properes però per horaris del col·legi i extraescolars no ens podem veure molt que seria el que ens agradaria als dos.
D'ençà que em va explicar que no sentia el mateix jo em sento baixa d'ànims, vaig deixar de menjar durant uns dies i em vaig passar totes les hores de classe trista i plorant. A més, ell va deixar de parlar-me tant i sempre que vull parlar amb ell l'haig d'obrir jo i no em vull arrossegar però és que l'estimo massa i no el vull perdre per res del món.
Després de què una ''amiga'' seva em digués que tenia obsessió per ell (les meves amigues no ho veuen així) em fa por obrir-li i molestar-lo. Aquest cap de setmana no hem parlat per culpa d'això.
No sé si està jugant amb mi i els meus sentiments, segons tothom no és així, perquè ell és un nen molt bo i mai li faria res així a ningú, però tinc molts dubtes amb el que està passant amb nosaltres dos... Ens estimem i ens agradem però no estem igual d'enamorats que abans... Què puc fer per tornar-li a enamorar sense atabalar-lo?
InterPersonal

Hola koala.xx!
Portar una relació a distància no és cosa fàcil, requereix que tots dos estigueu molt convençuts del que voleu.
És normal que t'hagis quedat tocada després del que et va dir, i la nostra recomanació va en la línia de que en pugueu parlar (la confiança és la base d'una relació de parella sana). No es tracta d'atabalar-lo ni que tu t'atabalis, simplement heu d'aclarir el que està passant. Expliqueu-vos com us sentiu. Valoreu si tots dos voleu continuar amb la relació, i si és així, de quina manera gestionareu el vostre temps per trobar moments on veure-us, sense pressions ni obligacions.
Recorda que la millor arma que tenim per enamorar a algú és ser sempre nosaltres mateixos! ;)
Esperem que pugueu parlar-ne i trobar la manera d'estar tots dos bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat