Problemes que hem sobrepassen
Últimament, els problemes són massa difícils per a mi. No se que fer... Bé, la meva situació és aquesta. Els meus pares, es van separar quan jo era molt petita, y visc amb la meva mare. Tot i que sempre mira per el nostre bé, saps a vegades sento que ni m'entén, ni vol entendre'm... La meva germana no ajuda, i em sento sola. Els meus amics i jo, sempre estem barallant-nos, la meva família no m'ha entés mai... I, després de tot això, vaig jo i m'enamoro d'un noi 7 anys major que jo. I que a més a més està lluny... Tot i que no vull ser res més, perque odio y repeteixo ODIO les relacions a distància. I a sobre, el tema de l'edat... No ajuda. Sincerament no sé que fer, ni quin camí escollir. Que em recomanes?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Wondy!
Doncs entenc que no és fàcil la separació dels pares...però crec que s'ha acabat pensar en el passat i començar a construir un present que et satisfaci!!!
Sí es complicat una realció així, per tant per què no la canvies? per què no t'enamores d'algu qeu sigui més fàcil?
Un decideix què fer amb la seva vida! Si la vol plena de situacions complicades o si s'ho vol posar fàcil! Escull amcis que et facin sentir bé i també parelles. I a casa, doncs amb els pares hi ha una edat en qeu no ens entenem massa, però es passa i a poc a poc un pot anar aprenent de estar més relaxa't i buscar activitats per fer amb la mare que us divertiu també.
ELi Aulet