EM VEIG FATAL!! AJUDAAA
Hola, tinc 14 anys i soc una noia primeta i alta que bueno... no tinc res de pits, pero res res, i es una mica extrany, pero bueno aquest no es el cas, el cas es que cuan em miro en el mirall em veig fatal, molt lletja i tot aixo i penso si jo no m'estimo ningu ho fara per mi... saps i pffff. Asobre a l'escola es fiquen amb els meus pits i em diuen ''Tabla de surf'' o coses aixi, que fan molt de mal. I bueno ja nose que mes fer per veurem be i estimarme a mi mateixa, perque creume e intentat de tot.
InterPersonal

Hola Lucia!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Docns entenc que et sapigua greu que els teus companys es comportin aixi! Què hauria de passar eprquè tu deixis de fer-els-hi cas? se t'acut alguna cosa? has provat alguna cosa diferent?
Ets molt jove i ja saps que tots els cossos tenen el seu ritme de desenvolupament, el teu té aquest pe`ro a poc a poc s'anirà desarrollant i aquesta situació d'ara desapareixerà.
Crec que et pot ajudar a ser forta el posar empenta a la situació i fer com un colador per on rellisquen tots aquests missatges que et diuen! A més, quines criatures,no? serà que a medi no us han explicat vegades com funciona això de fer-vos grans!
Ànims1