Gorda???
Hola
Fa molt de temps que em passa quant ma sento tinc com molt de greix a la panxa ( mitxelin ) i em beix gorda i no bull estar gorda madeixo 1,57 i peso 52.
Estic gorda? siuslau ajuda
Gracies sou els millors.
Laura Medrano

Hola Oxana,
Pel que dius que mesures i peses, no estàs grassa!!!
Tenim tendència a pensar que si no som persones que estem extremadament primes, ja estem grasses, i això no és així.
Cadascú tenim un cos i una forma diferent, i no podem pretendre tenir totes el cos que tenen les models que veiem a la tele i als anuncis. Pensa que cada persona tenim tendència a acumular més greix a parts diferents del cos. Hi ha persones que acumulen més al cul, altres a les cuixes, altres a la panxa... Lo important és menjar bé i no abusar d'aliments com bolleria industrial, fregits, dolços, ... En general tenim tendència a abusar d'aquest tipus d'aliments i fem un consum insuficient de fruites i verdures. T'animo a que facis un cop d'ull a la teva alimentació per veure si estàs seguint una dieta saludable i equilibrada.
Pel que fa a la teva consulta, si tu detectes que tens tendència a que se t'acumuli una mica el greix a la panxa el que pots fer és practicar exercicis per treballar la panxa com per exemple saltar a corda, fer abdominals, jugar amb el hula-hoop, etc.
Un petó molt fort.