ESTIC CONFUSA...
Hola! T'escric per explicar-te que fa uns dos mesos vaig tallar amb el meu novio (ell va tallar amb mi) i encara nosé el perquè. Portàvem 6 mesos junts i me l'estimava moltíssim. Ara, desde fa dues setmanes, estic amb un altre noi que m'agrada molt i em va demanar per surtir. Jo no estava preparada, però li vaig dir que si.
El problema és que segueixo estant enamoradíssima del meu ex i quan el veig per l'insti o amb altres ties tinc ganes de plorar. Jo m'estimo al meu nòvio, però res serà com la relació amb el meu ex. No sé qué fer perque ell suda completament de mi i no em vol ni parlar, ni tenic cap mena de relació encara que sigui amistat. No sé, però estic confsa i tinc por que el meu actual nòvio em faci mal.
Què en penses?
InterPersonal

Hola NightRain!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és natural que trobis a faltar el teu ex. Les ruptures són aixi, sentim dolor i és un dolor que necessitem per tal de curar la ferida i avançar.
També trobo naturalq eu et sigui dificil centrar-te en la nova relació.
Jo et recomanaria que passéssis un temps sola. Estiguis amb tu mateixa i amb les teves amigues . Ara toca estar sola, escriure quan estiguis trista i deixar un temps per recuperar-te. En aquesta vida no podem evitar estar tristos a vegades, i menys quan deixem una relació. Tothom se n'ensurt d'un dol i és important passar-lo inno tapar-lo amb altres distraccions.
Endavant