El meu millor amic s'avergonyeix de mi??
Hola sóc una noia i tinc unes quantes preguntes!!
Avera jo tinc un millor amic que juga a futbol com jo, però ell és un any més gran. Per començar portem 12 mesos sent millors amics però solament hem quedat una vegada, i va ser askdflsdfhlsaf!! Però ens anem trobant per el carrer, però com que va amb els del seu equip no hem saluda, un dia li vaig preguntar perquè no hem saludava i hem va dir perquè no vol que els del seu equip sàpiguen que som millors amics perquè diu que sinó hem critiquen i no vol que hem critiques, però jo crec que s'avergonyeix de mi... També quant vol quedar diu que quedem a un carreró però jo nose perquè no podem quedar en un lloc normal...A més a més que sóc vergonyosa i diu que quedem sols i hem dona molta vergonya i mai quedem per això mateix. Jo crec que o es vol liar amb mi o no vol que ningú el vegi amb mi... També jo sempre vaig animar-lo als seus partits i quan li demano que vagi a veure el meu sempre te excuses i mai ve... En canvi per Whatsapp m'explica secrets i hem diu que m'estima.. A més a més vam deixar un més de ser millors amics i m'obria dient que si hem volia liar amb ell i li deia que no i hem deia que li havia quedat pendent!! S'avergonyeix de mi? M'està utilitzant? Com puc quedar amb ell sense tenir vergonya? Tinc por del que pensarà de mi!! i que per això deixem de ser mejos!! Ajudeu-me si us plau!!!
PD: Usentu per les faltes! Un petó i moltes gràcies per llegir-me
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs t'entenc que et sentis així. No et sents prou valorada ,oi, quan fa això?
Doncs li has de dir el qeu vols i necessites. Si a tu no et fa estar bé, vols dir que val la pena no donar importancia a les teves necessitats? Què necessites tu? veure'l de forma natural,no? Doncs endavant!! Fes-ho!
No et fa molta rabia que faci això? També els hi podria plantar cara als amics i dir-els-hi que tu ets una persona imortant epr ell i que no li agrada que es fiquin amb tu ni amb la vostra amistat. Crec que aquesta seria una solució positiva...
Endavant