No puc aguantar mes...
Hola!
Ajudeu-m'he si us plau, mireu, la meva millor amiga aquests dies necessita cridar moltíssim l'atenció dels nois del curs i de qualsevol lloc on anem. Li agrada que li mirin el cul i les tetes i porta un escot gran, i tampoc te gaire pit...
A vegades em crida només perquè els del voltant la mirin i algunes persones ja li han dit que pari de voler tenir tota l'atenció ella perquè ja cansa, i es veritat, jo també li e dit alguns cops, però es que arriba un moment que ja no saps que fer, em fot moltíssim perquè sé que tots tenim els nostres defectes però es que ella ja esta començant a arribar a un punt que ni la puc aguantar. I sobre això que he dit que em crida, ja li dic clar que no cal que cridi que pot parlar com una persona normal. I a gym és l'hora que l'aguanto menys, tot el rato al costat dels nens i m'abandona, després quan jo vaig amb altres amics o amigues s'enfada, quan jo a vegades m'ho callo, m'ho callo perquè no vull conflictes ni res, encara que nosaltres ho solucionem de seguida tot.
Si us plau, agrairia algun consell de que puc fer per no acabar la meva pasiencia tan ràpid o consells de com dir-li que pari...
InterPersonal

Hola lovely!
Doncs entenc que en comencis a estar cansada....Buff! Diga-li seriament com et fa sentir quan et desplaça pels nois! Parla-li també del greu que et sap de que la vostra amistat s'estigui transformant i refredant degut a la seva admiració per ella mateixa.
Diga-li que és la seva opció, que no la pots obligar a actuar diferent però que a tu et sap greu!
No pots fer massa més, però com a mínim e´s important de que al informis de com et sents i de com us pot afectar en la vostra amistat aquesta actitud.
Diga-li que si li preocupa alguna cosa la vols ajudar, però que no et fa sentir bé que et desplaci d'aquesta manera.
Endavant