Em podeu ajudar siusplau?
Hola... Em podrieu ajudar siusplau? Abans de tot vull dir-vos que sou un equip excel·lent i encara que aquesta és la primera consulta que faig, m'heu ajudat molt en altres temes :) .
Us volia demanar si em podeu ajudar en aquest tema: tinc 15 anys i ja estic farta de la meva vida, penso que si morís tot quedaria igual i no pasaria res, el món seguiria igual, sovint desitjo morir tot i que després penso i veig que és una bogeria... Però, en moments en calent ho faria. Necesito desafogar-me dels problemes... pero la manera com ho faig no és gaire "sana": em tallo les venes.
No sé si em podrieu dir maneres com desafogar-me sense arribar a aixó... O alguna cosa, ben bé no sé que necesito pero necesito ajuda ja que ignoro completament a les meves amigues quan intenten ajudar, però elles no m'entenen, i els meus pares per saber no saben ni que estic "trista".
Equip d'Adolescents.cat si m'ajudeu us ho agrairé moltissim ja que no soporto aixó més temps.
Molts petons i abraçades, sous els millors.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs hi ha milions i milions de maneres de desafogar-se sanament. A més , tallar-se les venes encara complica més les coses i afegeix problemes. Ja saps! un gran aliat és l'esport però n'hi ha motls d'altres com ballar, pintar, escoltar música, escriure una estona cada dia com et sents, mirar una peli o sèrie que t'ajudi a desconnectar, una dutxa calenta, parlar amb algu i demanar-li com està, donar un cop de mà a algu (aixi ens oblidem de les nostres coses i ens sentim útils), pintar mandales, mirar videos que ens facin riure...etc
I mils i mils de mètodes si fas una investigació i demanes a la gent del teu entorn què fan per desafogar-se veuràs quins resultats més variables, creatius i sorprenents!
Endavant