SEPARACIÓ
( potser he enviat aquest consulta 2vegades, esque no se si la primera s'ha enviat )
Hola, sóc noia i tinc 15 anys. T'explico: des del curs passat, el meu pare va començar a parlar per whats app amb una dona, més jove que ell, pero tampoc és gaire guapa. Es coneixien de la feina, de fa molts anys. Un dia, ell em va demanar que jo l'acompanyés a veure un parit de bàsquet i, jo encantada, li vaig dir que sí. Però, quan vaig ser al pavelló, ella hi era i, i la seva filla també (si, la dona té una filla, i ella està divorciada). La nena, deia que anéssim a jugar a fora, pero jo li vaig dir que no, perquè no volia deixar al meu pare i a aquella dona a soles. Quan vam tornar, me mare li va preguntar on haviem anat, i el papa (per sort), li va dir la veritat, pero la mama es va enfadar molt. Ara, això ja ho tenen superat, pero el meu pare segueix parlant amb ella i, el que em molesta més, és que hi parla quan la meva mare no hi és.
El cas és que, des de fa temps que estic MOLT preocupada, per si els meus pares es separin ( el que sempre m'ha alleujat és que hi ha algunes amigues de molta confiança, que els seus pares s'han separat, i han sabut tirar endavant perfectament, i els hi podria demanar consell)
No penso parlar amb els meus pares, pero si que parlaré amb una d'aquestes amigues (a soles) . Pero si que necessitaria que em donguéssis algun consell perquè aixo no afecti constantment a la meva " felicitat" . Gràcies !!!
PD: sento haver escrit una consulta tan llarga, però m'ha ajudat, escriure això. Ho estic passant fatal.
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que ho estiguis passant malament i és injust que tu estiguis afrontant aquesta situació que és cosa dels teus pares.
Jo et diria que entre ells ho han de resoldre ells, però que potser seria important que parléssis amb el teu pare i li diguéssi que no et va fer sentir bé que et portés en aquell partit i que ja ets una mica gran per entendre i patir per aquestes situacions. DIga-li que estàs preocupada per aquell dia i que no ho trobes just. Tens tot el dret de fer-ho i nosaltres et recolzem!!!
Pots aprlar amb els amigues, t'ajudarà compartir, escull les amigues amb qui et sentis comode i hi puguis confiar.
una abraçada!!!
Eli Aulet