ELLS💗
Hola, veureu soc una noia de 14 anys que esta farta de tot.
Estic farta de que els nois passin de mi i em critiquin o se'n riguin de mi. Veuras:
Em sec al costat d'un nen, que es el guai de la classe i de l'institut i q em cau molt be i jo li caic be a ell. Pero avui li estava explicant una cosa de mates i m'ha dit: bueno despres m'ho expliques( jo m'he quedat una mica flipant) i s'ha girat per parlar amb la noia del costat i he escoltat q deia: "esq es muy pesada, si al menos estuviera buena", i com podras comprendre, aquest comentari m'ha afectat molt i he estat pensant tot el dia q era una merda. Que puc fer? O sigui pk em diuen aquestes coses? Despres he estat tota la classe deprimida i ell m'anava parlant i jo l'ignorava pero feia veure q no era per ell.
Despres estavem a catala i la professora m'ha dit k em seies a partir d'ara al costat d'un dels nens a davant i el nen aquest m'ha dit: tu no li facis cas( com dient k no volia seure al meu costat)
Despres a darrere meu seu el nen que m'agrada i jo em pensava q jo a ell tambe li agradava pero avui l'he vist tontejant amb la noia del seu costat( que es una de les meves millors amigues de la classe) i jo ja no se que fer.
Esq es com si els nens em veiessin com una infantil k no pot tenir cap relacio encara o ns...
Esk ja començo a estar molt farta de tot aixo i ns que fer. Em podeu ajudar siusplau?
InterPersonal

Hola lalala26!
Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs certament, m'ha xocat que et tractis d'infantil. Per mi el més infantilq eu has explciat és el comentari d'aquest noi. Hi ha gent que sembla que li agradi trepitjar als altres..i la veritat no tenen cap mena de raó.
Abans de creure't tot el que diuen els altres, has de posar un filtre. Per què la opinió dels altres deixes que sigui més important que la teva pròpia? Doncs has fet molt bé d'ignorar-lo!!! Has estat capaç de posar-li un límit! Potser cal que vegis amb qui ets sents bé, serà de qui millor pots creure't les opinions, d'algu tan suerficial més val qeu tot et rellisqui com un colador!
No els hi donis tan poder, dona't a tu el poder de posar l'atenció en aquella gent que si que val la pena!"
Endavant