Tinc molts problemes d'autoestima...
Hola equip de psicolegs d'adolescents.cat,el que em passa es que soc molt insegura ultimament,a tot m'hi trobo defectes i aixo que no em veig lletja,soc prima i alta pero m'hi trobo problemes amb el cabell,el vuy llarg i no hi ha manera de que creixi,y si ho fa creix i s'hem trenquen les puntes,despues un problema per mi es que no ting gens de pit ni tampoc cul,se que no m'he de fixar en aquestes coses pero crec que m'he acomplexat perque em fixo en que no tinc gens pero gens de pit y la meva millor amiga es un pivon,encara que de cara no es molt guapa pero crec que l'hi tinc enveja,aquesta semana m'estic maquilan i em veig millor pero ara gariebe em costa sortir sense maquillar,no se que fer amb aquets problemes,si em poguessiu ajudar....gracies :)
InterPersonal

Hola Darkness!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs rimer de tot dir-te que és molt dur tot això que et repeteixes. Sóm molt rígids i durs amb nosaltres mateixos i sempre estem equivocats. Tot no és tan blanc ni tan negre com ho veiem. T'has oblidat de pensar en totes les altres etiquetes positives que tens i aixi és com et tractes a tu mateixa, no fent cas dels teus punts forts.
Pots voler millorar alguns aspectes, però és injust que posis l'atenció només en el que no t'agrada. Oblidant el que t'agrada, et deixies de treure-li partit!
Per què vols ser com la teva amiga? No hi ha ningu perfecte per molt que t'ho sembli la teva amiga. Ser guapo potser ho ha posat de moda, però ser savi, simpàtic i prou intel.ligent per aprendre a tractar-se bé a un mateix és molt més atractiu pels altres.
Si et sents bé maquillan-.te, maquillat. AIxò no és malaltís, és cuidar-se, pe`ro no et tornis una esclava del teu aspecte físic, Molt bé saps que els esclaus pateixen molt!
Aren nous hobbies i activitats i nova gent , serà com més aprendras de tu! Està clar que necessites un canvi, i no de imatge, sino d'experimentar noves coses que t'agraden per trobar el teu valor personal!
Endavant
Eli Aulet