Cabell IMPORTANT*
Hola! Sé que el cabell no te gaire a veure amb l'alimentació, ho sento :(.
El cas és que hem vull fer unes meches al cabell i el tinc castany fosc, vull fer-me les meches d'un color caoba (vermell-taronjós), i voldría ferme-les a casa (ja que és molt més barat). Per aconseguir el color que vull, he de teñir el meu cabell amb un tint ros (així hem quedarà caoba). No vull fer-me malbé el cabell.
Preguntes:
-Un tint tot hi que no decolori fa mal al cabell?
-Hem recomanes fer-me-les a casa o millor anar a la peluquería?
-Quines marques de tint són més bones i fan menys mal al cabell?
Laura Medrano

Hola Chispas,
Doncs sento dir-te que sobre aquests temes que em preguntes no en sé gaire, però si que et puc recomanar el que jo faria si estigués en la teva situació.
En primer lloc has de saber que tots els tints acaben afectant al cabell perquè no deixa de ser una agressió que li fem, però també és veritat que els tints d'avui en dia no tenen molt a veure amb els de fa uns anys. Cada cop els fan amb productes de més qualitat i així no afecten tant a la salut del cabell.Si el compres al supermercat és important que miris que no tinguin amoníac.
Jo et recomanaria que si és la primera vegada que te'l tenyeixes, vagis a una perruqueria a fer-ho. Si que és cert que normalment fer-se això és força car, però així t'asseguraràs de que el tint és de qualitat i que t'ho fan bé. Pensa que tenyir-se el cabell tot sencer no és molt molt difícil i a les caixes de tint et posa les instruccions, però fer-se metxes crec que és bastant més complicat...
Pel que fa a les marques no et puc aconsellar, em sap greu.
Tant si decideixes fer-ho tu, com si vas a la perruqueria, espero que et quedi molt bé!
Una abraçada!!