FOREVER ALONE
Per començar, sempre m'he trobat bastant lletgeta. Però ara estic empitjorant psicologicament: m'imagino 'forever alone' i no em veig sortint de festa. No m'imagino mai que algun noi m'arribi a dir que li agrado, que si vull sortir amb ell... Basicament, m'imagino els meus pròxims 300 divendres a la nit amb una manta i crispetes assentada sola mirant la tele. A més ultimament també em preocupa bastant el tema del menjar (estic bastant rodoneta). Però el que em preocupa més es lo dels nois... Serè una forever alone? (No he sortit mai amb ningú i no em passo el dia xerrant amb nois de 16-17 anys com les meves amigues, es més, mai cap noi que no sigui del meu curs m'ha demanat el wattsapp).Em pots ajudar?
Si això es publica m'agradaria que no surtis el meu nom perquè en un institut les coses corren molt ràpid. Només alguna de les meves amigues ho sap...
Moltissimes gràcies. Si hem contestes pots alegrar les vacances de nadal a una adolescent catalana. Per cert, tinc 14 anys.
InterPersonal

Hola L56! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs , en aquesta situació et diría que hem de revisar les coses que pots fer per canviar la situació! La vida no ens dóna regals, hem de ser nosaltres qui hem de posar regals a la nostra vida! Primer de tot, segur que als teus 14 anys ja poits decidir que seràs una forever alone? Deixa sorprendre't! Enlloc de imaginar els divendres al sofa, planifica el que faràs els pròxims 300 divendres per aconseguir tenir més vida social. Serà que tens més coses a fer a part de xatejar pel watsupp?? Hi ha moltes opcions per animar els teus divendres. Posa't activa, que sinó ningú et vindrà a picar la porta pèrquè surtis del sofa. Què tens de bo en tu mateixa? només els guapos i guapes tenen parella? Quin tipus de noia vols ser? vols ser una "noia florero"? Descobreix tot allò que tens de bo tu i desperta aquesta part que tens dins i que et pot ajudar a anar aconseguint el que et proposis! ; ) Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat