Tan iguals per fora pero a la vegada tan diferents per dins.
Hola! Tinc 16 anys i tincuna germana bessona i anem a la mateixa classe, ens assentem juntes, anem al gimnàs juntes i ho fem tot juntes. Des de petites ens van dir que no era aconsellable que anem juntes a tot arreu i els meus pares mai em van dir el perquè però ara ho estem comprovant nosaltres mateixes, el cas es que treiem casi les mateixes notes i anem cap a la mateixa rama i per això ens han posat a la mateixa classe. La gent s'allunya de nosaltres i viceversa, no entenc perquè, i la meva germana i jo ens comencem a fartar l'una de l'altra. Necessito tornar a recuperar els meus amics i sobre tot poder recuperar la meva seguretat en obrir-me a les persones com ho feia abans, la gent comença a tractar-nos com un pack i no es així, som molt semblants per fora però completament diferents per dins, necessitem consells si us plau!
Elena Crespi

aavidalt! com estàs? doncs et recomano que et plantegis una cosa? hi ha quelcom que pugueu fer sense trencar el vostre lligam però sense que això impedeixi tenir bones relacions amb els altres? És bo que feu coses juntes però potser també podeu provar de fer coses que no us excloguin de la resta de les persones. Per exemple: munteu algun sopar o alguna trobada i no us asseieu juntes. Estareu al mateix lloc, amb la mateixa gent però si us asseieu al costat d'algú altre això farà que us relacioneu amb d'altres. L'ideal seria trobar l'equilibri. Us convido a buscar-lo!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat