Ajuda siusplau
Hola, avui us vull explicar el meu problema, resulta que estic mooooooolt penjada de un meu amic, fa 3 anys que estic enamorada d'ell, però crec que ell està enamorat de la meva millor amiga, ella sap que m'agrada, però a vegades sembla que ella estigui penjada d'ell. Li he dit que sembla que li agradi, però ella diu que no, que m'ho faig jo sola, però quan ells dos estan junts sembla que connectin molt bé i tot això. Estic molt gelosa d'ella i a vegades m'emprenyo perquè sí i després ella s'enfada em mi perquè jo m'enfadat. Sincerament si li agrades aquell noi no passaria res però, perquè m'ho amaga.
No se si declarar-me perquè em fa por ser rebutjada per ell. I si ho fes no sabria com dir-li, ell només em veu com amiga.
InterPersonal

Hola anonimetaaaa! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Gràcies epr escriure'ns.
Doncs entenc la teva por al rebuig. És molt natural i tots la sentim. Les pors ens ajuden a fer-nos valents a mesura que les anem afrontant. I si, és cert que en l'amor et poden rebutjar. A tots ens rebutgen en algun moment o altre, però això no significa que tinguis menys valor com a persona i que t'hagis de desesperar. Simplement significa que a vegades coincidim i a vegades no amb l'altre. No podem obligar a ningú a que li agradem i tampoc podem deixar de fer el que sentim per la por.
Pots provar de declarar-te! o parlar amb la teva amiga si a tu t'interessa saber si hi ha alguna cosa entre ells dos.
Sigues valenta, passi el que passi afrontar aquesta situació t'ajudarà a aprendre! No deixis que al por et paralitzi!
Endavant