Haig d'acostar-me a ell? Què puc fer per aconseguir-ho?
Hola adolescents.cat!
Sóc una noia de 15 anys, que em considero una persona tímida (poc a poc vaig sent-ho menys), sobretot davant del noi que m'agrada.
A finals d'estiu, una nit durant la festa major del meu poble, vaig sortir amb les meves amigues, i mentre ballàvem, em vaig fixar en un noi que no apartava els ulls de mi. Vam estar molta estona mirant-nos entre nosaltres, i de tant en tant el somreia, i ell a mi... vaig trobar-lo molt guapo, i amb una mirada molt misteriosa i penetrant.
Després d'una estona de miradetes, em va venir un dels seus amics i em va preguntar que si volia que el seu amic "m'entrés", i jo, sense pensar-ho (més que res per instint, ja que mai m'havia passat res semblant), li vaig respondre que no ho volia... Així que el noi va marxar sense ni tant sols acostar-se a mi per dir-e alguna cosa o dedicar-me cap altre somriure.
Em vaig arrepentir molt d'haver-li dit que no, ja que aquell noi em va semblar molt interessant a primera vista... però en aquell moment no volia res amb ningú, ja que estava colada d'un altre, que al cap de dues setmanes em va decebre (però això ja és aigua passada).
El dia següent, anant a una altra activitat de la festa major, me'l vaig trobar pel carrer, i els dos ens vam reconèixer, però no ens vam dir res (encara que jo em moria de ganes de dir-li que m'he n'arrepentia, però la meva timidesa no em va deixar). Tot i no haver parlat amb ell, vaig saber com es deia.
Han anat passant els mesos, i cada dia penso més en ell i en que hauria passat si hagués acceptat... Durant les últimes setmanes, m'he l'he creuat pel carrer unes quantes vegades, i li he fet el millor somriure que he pogut, però sembla que ell no s'he n'ha adonat ni m'ha reconegut.
Gràcies a una amiga meva que coneix un amic seu, he sabut la seva edat i a l'institut on va (no és "acosadora" eeh, ho he anat esbrinant a base de coincidències!).
Ara no se que fer, haig d'oblidar-lo (ja que ell no se'n recorda de mi, i potser aquella nit només buscava un lio)? O haig d'intentar acostar-me a ell? Podria aconseguir el seu número de whatsapp gràcies a la meva amiga, però tampoc se què li diria ni com ho faria... I si decideixo acostar-me, com ho faig? Li dic que sóc la de la Festa Major, o millor no?
Ajudeu'me si us plau, odio estar en aquestes situacions, ja que sóc una noia que dóna moltes voltes a les coses i que es fa il·lusions molt ràpid.
Gràcies per tot adolescents.cat!! (i sobretot, gràcies per llegir tot aquest text)
InterPersonal

Hola alba2!
Nosaltres tampoc sabem si aquest noi només volia un lio aquella nit o alguna cosa més, el que està clar és que tu en aquell moment no ho vas tenir clar i vas prendre la decisió que per tu era millor. Així que tampoc pensis que vas equivocar-te!
Ara et toca decidir que vols fer. Si tens ganes de conèixer-lo una mica més, hauràs de fer algun pas més com parlar-li pel WhatsApp, també pots aprofitar aquesta amiga que coneix a un amic seu perquè coincidiu tots en algun lloc, també podries saludar-lo quan us creueu pel carrer... però si pel contrari vols oblidar-lo, el millor és posar distància, distreure't i deixar que el temps vagi calmant les coses.
Ningú més que tu pot saber quina és la millor opció per tu!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat