TEMA NOIES.... ÑÑÑÑÑÑIII (poso aixo per saber que soc joo)
Bona tarda,
La consulta és relativament senzilla:
1. Com lligo amb una noia?
2. Com sé si li agrado? (no soc precisament guapo...)
3. Què he de fer per agradar-li a una noia?
Gràcies per l'ajuda.
IESP

Hola! :)
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
1. Tria quina és la que t'agrada, ja que si "tirem la canya" a tothom, no tenim cap tipus de credibilitat. També és millor fer-ho en persona: les xarxes socials han fet que tot es torni una mica més fred...
2. La bellesa depen dels ulls que miren... així que no saps quina noia et pot trobar atractiu! Ara bé, és millor si tu t'ho creus i et valores... ja que transmets molts més seguretat
3. Intenta ser natural i tu mateix, perquè si forcem la nostra personalitat és nota moltíssim! Si tens alguna qualitat, explótala i fes que la noia valori el que té davant! (però com he dit, primer t'has de valorar tu!)
Gràcies per la teva consulta!!!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat