TEMA NOIES.....ÑÑÑÑIIIIII (poso aixo per saber k soc joo)
Bona tarda,
La consulta és relativament senzilla:
1. Com lligo amb una noia?
2. Com sé si li agrado? (no soc precisament guapo...)
3. Què he de fer per agradar-li a una noia?
Gràcies per l'ajuda.
InterPersonal

Hola oriforu99!
Creiem que vas fer-nos la mateixa consulta al Consultori de Sexualitat. Et pengem aquí la resposta de la nostra companya Helena Galé per si no vas llegir-la (
)!
1. Tria quina és la que t'agrada, ja que si "tirem la canya" a tothom, no tenim cap tipus de credibilitat. També és millor fer-ho en persona: les xarxes socials han fet que tot es torni una mica més fred...
2. La bellesa depèn dels ulls que miren... així que no saps quina noia et pot trobar atractiu! Ara bé, és millor si tu t'ho creus i et valores... ja que transmets molta més seguretat.
3. Intenta ser natural i tu mateix, perquè si forcem la nostra personalitat, es nota moltíssim! Si tens alguna qualitat, explota-la i fes que la noia valori el que té davant! (però com he dit, primer t'has de valorar tu!)
Una abraçada ben forta i gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat