vull ser jo mateixa....
Vull se jo mateixa , el primer problema és que estic en un altre país nova llengua nous amics , ja es parla bé la llengua però a qui no aconsegueixo ser com a mi m'agradaria ser realment vaja on vaja em sento malament no em sento bé m'agradaria ser jo com realment m'agradarie ser.
Ajudeu-me si us plau...
InterPersonal

Hola hanlala!
Un canvi de país necessita el seu període d'adaptació, no és fàcil canviar de casa, d'amics, de llengua... per tant, dóna't temps per anar trobant el teu lloc.
Fes-te la pregunta, "com m'agradaria ser realment?" Escriu en un paper tot allò que et vingui al cap i un cop ho tinguis tria primer un dels aspectes que creus que podries començar a posar en pràctica. Vés marcant-te objectius petits que siguin de mica en mica assolibles. Veuràs com si tens clar com ets i el que vols transmetre als altres, ho aniràs aconseguint. No tinguis por i sigues com tu vulguis ser!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat