Ajuda!
Holaa,
Estic enamorat d'una noia (ve al mateix institut i fa dos cursos menys que jo) la qual conec desde fa poc, i un amic me la va presentar i es va notar bastant que me la presentava perque jo volia algo amb ella, i la noia que m'agrada, logicament, es va acabar assevantant i em va dir que no, ho entenc ja que no ens coneixiem. Pero ella em va dir que tot esta a les meves mans i que depenia del que fes, i aixo que em va dir es mentida, ja que jo he fet l'esforç de coneixerla mes, preocuparme per ella... Actualment la coneixo bastant, pero no som molt amics, apenes ens saludem quan ens trobem pel passadis i quan parlem pel whatsapp sempre dono el tema jo i ella nomes respon. Jo l'estimo, i ella ho sap, no nomes m'agrada pel fisic, tambe es llesta, mona, deportista, de tot <3, els meus amics em diuen que l'olbidi ja que m'ha dit que no, pero alguns em diuen que lluiti per ella, que es lo que estic fent, pero sincerament, l'estic començant a olvidar, ja que casi no ens parlem, i per aixo he vingut aqui, necessito opinio de experts,anem al gra! Vosaltres que farieu lluitarieu per ella o l'olvidarieu?, si teniu alguna altra opinio digueume-la, gràcies! ^^
Att: Un seguidor d'Adolescents.cat!
InterPersonal

Hola JEFCBS!
En primer lloc pensem que estaria bé saber si la seva opinió en aquests temps en el qual tu t'ho has estat "currant", ha canviat, és a dir, si hi ha alguna possibilitat real que entre vosaltres dos hi hagi alguna cosa més. I l'única manera de saber-ho és preguntant-li directament a ella!
Si pel contrari segueix sent "no" i ella no sent el mateix per tu, el millor que pots fer és intentar oblidar-la... El que nosaltres et recomanem és que posis distància (física, virtual, mental i emocional) entre vosaltres. I què vol dir posar distància? Et pengem aquest enllaç amb una explicació clara del que ens referim:
Recorda que una relació és cosa de dos i no podem forçar que l'altra persona senti el mateix per nosaltres, per tant, intenta sortir de dubtes sobre què és el que ella sent, i si malauradament els sentiments no són correspostos, comença a fer passos per oblidar-la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat