Sobre l'amor...
Hola! M'agradaria que m'ajudessiu ja que no sé ni que pensar ja...
El primer es que fa mes d'un any que vaig coneixer a un noi que em va agradar des del primer dia que el vaig veure, em tirava indirectes, però me'n tiraven més els seus amics, i per això vaig pensar que li molava, vam començar a parlar per whatsapp i em deia coses molt boniques, però es va acabar en uns dies sense motiu, i a l'estiu me l'he trobat alguns cops, hem parlat i això i encara m'agradava més, la veritat és qu en el fons mai m'ha deixat d'agradar, sempre estic pensant en ell constantment i això m'està tornant boja perquè sé que mai arribarem a ser res. Potser trobareu que es una tonteria....
L'altra cosa és que hi ha un noi al meu institut que diuen que li agrado des de fa també més d'un any, no se si sento alguna cosa per ell, però al meu millor amic li sembla, a més a mi aquest nen em cau perfecte.
No se que opinar, si us plau ajudeume, necessito que algu que sapiga daquest tema majudi...
InterPersonal

Hola Lovely!
Com estàs tan segura que mai arribareu a tenir res amb aquest noi que tant t'agrada? Expliques que et tirava indirectes, que quan parlàveu per WhatsApp et deia coses molt boniques... vau arribar mai a parlar del que sentíeu?
Tens diferents opcions, una d'ella és anar a per totes i descobrir si li agrades i si existeix o no alguna possibilitat entre vosaltres, i l'altra opció és, si tens clar que mai passarà res, intentar posar distància entre vosaltres per poder-lo oblidar i que els teus sentiments vagin refredant-se.
Pel que fa a l'altre noi de l'institut nosaltres no podem saber si sents o no alguna cosa per ell, això només pots descobrir-ho tu mateixa. Pensa que quan ens assabentem que li agradem a algú és normal que en un primer moment ens hi fixem i que puguem confondre el que sentim, per tant, no tinguis pressa, dóna't temps per anar veient i aclarint quins són els teus sentiments reals per aquest altre noi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat