NECESSITO AJUDA MESTIC TORNAN BOJA
Hola,
Necessito ajuda perque ser que putse pensareu k estic boja pero em vull morir "suisidar".
Penso k perk patir total la vida...
Em direu k e de pensar en el millor de mi i en la gent k mestima pero no puc
Putse vull morirme perk aixi la gent del meu voltant em trobi a faltar perk em trobo una mica sola tot i que les meves amigues majuden molt.Una persona ja fa uns dies em va dir si no tagrada suisidat i coses aixi i encara em poso mes trista.
Lunica cosa per la k no me "suisidat"es perk no ser com i perk estimo la meva familia i les meves amigues.I perk no vull deixar de veure a la persona k magrada .
Espero k em respongueu aviat ja no puc mes.😢
Usento per les faltes
Moltes gracies
InterPersonal

Hola happy!
Que dur és el que ens expliques... entenem que estàs passant per uns moments complicats i que et resulta difícil trobar la sortida. Recorda que durant l'adolescència els canvis d'humor són molt freqüents, i que és normal que en alguns moments puguem sentir-nos soles o tristes... però creu-nos que no serà sempre així, que trobaràs una sortida i que les coses seran diferents, no et rendeixis sense lluitar!
Pensa que tot en aquesta vida té solució i l'única cosa que no en té és la mort. Tens molta vida per davant i l'has de gaudir! Parla amb els teus pares, familiars i amigues, t'ajudaran a superar aquests moments difícils pels quals estàs passant, tots ells t'estimen i volen el millor per tu, confia en ells!
T'aconsellem que ho parlis amb algú de confiança i demanis ajuda. Es necessita molt de coratge per demanar ajuda, ho sabem, però t'assegurem que val la pena. Què et sembla si parles amb els teus pares i aneu a veure al teu metge de capçalera i li expliques? No deixis que la desesperança et guanyi. Et mereixes ser feliç!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat