Estic molt perduda
Hola!
Escric perquè la veritat estic molt farta i nesecitaria molt de consell.
Fa un 1 any i mig que vaig tallar amb el meu ex.... i fa 6 mesos que estic amb un altre.
Be el problema esque encara no he olbidat durant tot auqest mes. Esque cada vegada que m'el trobo pel carrer o sento el seu nom, ho recordo tot, em poso molt nerviosa i avegades em sap tan de greu que em cau la llàgrima.
I esque poder es perque estigui obsessionada pero m'agradaria que m'ajudessiu perque ja estic pensant que tinc un problema al cap..... però això no vol dir que estigui tot el dia pensant amb ell.
les meves amigues per una part s'enriuen de mi i per l'altre senten pena. I la veritat no vull fer pena a ningu. Nomès voldria olbidar-lo.
Gracies:)
InterPersonal

Hola Holis!
Les relacions que han estat importants per nosaltres no es poden oblidar, però arriba un moment que un pot recordar-les sense tant de dolor. Així que tranquil·la! Cada persona necessita un temps per refer-se d'una ruptura, i tu necessites el teu. Així que dóna't el teu temps!
Si tens clar que ara les teves forces van dirigides a la nova relació que has començat fa 6 mesos i tens clars els teus sentiments, és important que et centris a anar construint aquesta nova relació de parella!
La nostra recomanació per intentar "oblidar" al teu ex és que prenguis el màxim de distància (física, virtual, mental i emocional) entre vosaltres, ja que t'ajudarà a estar millor! Et deixem un enllaç de la nostra companya Laia Sala perquè entenguis una miqueta millor a què ens referim quan parlem de posar distància entre vosaltres:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat