No sé que fer...
Bon día adolescents! Aprofito que estic malalta per poder escriure.
Bé, doncs començo, fa dues setmanes que estic de lio amb el noi que m' agrada, ha sigut difícil arribar a estar amb ell ja que la meva millor amiga també estava coladeta per ell, pero em va elegir a mi... El que passa es que jo no vull seguir de lio, tinc ganes de tenir una relació amb ell perque se que m'agrada moltísim, pero no sé com donar el pas o si el donarà ell... Com put saber això? També m'han dit que és una mica d'hora per dir-li, però jo crec que no perque es nota que ens agradem...pero no se que fer!!!! Segur que moltes noies han estat o estan en aquesta situació, per això us demano Ajuda siusplau!!!🙏🏻
InterPersonal

Hola!
Esperem que ja estiguis recuperada del tot i et trobis estupendament! :)
Segur que hi ha moltes noies que han estat o que estan en la mateixa situació, però recorda que cada cas i situació és única!
Si tu tens ganes de dir-li el que sents, de fer un pas més en la vostra relació i creus que ara és el moment, endavant! Arrisca't! Recorda que ni tu ni nosaltres podem saber quina serà la seva reacció. I quan prenem la decisió de fer-ho assumim el risc de que les coses no surtin com nosaltres esperàvem. Per això, si finalment et llences, tingues present totes les opcions possibles perquè passi el que passi estiguis preparada. Posa en una balança els pros i contres de dir-li o no, i a veure cap a quin cantó es decanta la teva balança.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat