Tinc gana a totes hores
No sé que em passa, crec que tinc sobrepes, i no puc aturar de menjar, les meves amigues me diuen que estic molt be però jo me veig massa grassa. La meva alçada es de 1.6 i el meu pes es de 60 kg.
Me recomaneu alguna dieta especial pel meu cas??
Gràcies
Illa
Laura Medrano

Hola Illa,
En primer lloc dir-te que segons la informació que ens dones podem dir-te que amb tota probabilitat no tens sobrepes. De totes formes al no conèixer-te no t'ho podem dir a ciència certa i de fet l'única persona que té la capacitat per dir-ho és el teu metge o metgessa.
La dieta que et podem recomanar i de fet la que és recomanable i aconsellable per a tothom és la DIETA EQUILIBRADA, que es basa en la piràmide alimentària dels aliments i en fer 5 àpats al dia (esmorzar de primera hora del matí, esmorzar de mig matí, dinar, berenar i sopar).
Dius que tens gana a totes hores. Pot ser que sigui perquè no fas els 5 àpats? Pensa que si et saltes algun àpat, el teu cos es queda sense energia i aleshores és quan es disparen les senyals de la gana. Si fas tots els àpats de forma correcta i equilibrada, ja veuràs com no tindràs gana fora d'aquestes hores.
Et deixem l'enllaç on veuràs la piràmide i informació per poder entendre com estan organitzats els aliments, amb quina freqüència n'hem de menjar de cada tipus, com els podem combinar i altres consells:
Esperem haver-te ajudat!
Si tens qualsevol altre dubte, torna'ns a escriure.
Una abraçada!