No m'entenc, no sé el que vull
Hola bona tarda, sóc una noia de 17 anys, amb molts dubtes amb l'amor, per a mi és un gran problema, he patit molt i he fet patir. Em considero una noia que no s'ha portat gaire bé amb els nois atès al meu patiment en la primera relació. Ara com ara tinc un "cacao mental", crec que m'agraden dues persones, una d'aquestes viu molt lluny de mi i tinc molts dubtes del que pot fer quan jo no estic (amb aquest noi m'he portat malament la majoria de cops perquè no ho tenia clar i l'ultima vegada per cridar la seva atenció) però al viure tan lluny vull oblidar-lo. Per l'altra banda, l'altre noi viu al meu poble, tontegem molt, tenim molta confiança, som MOLT amics, però només busquem tenir sexe, tinc por per si em puc enamorar d'ell, de fet m'agradaria enamorar-me d'ell però que sigui recíproc. I per complicar més la cosa, aquest noi li agrada moltíssim a una amiga meva. Que puc fer per no enamorar-me o millor per què ens enamorem els dos?, si fos el cas, que puc fer amb la meva amiga?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Quin mal hi ha si t'enamores? L'únic risc que hi ha és que un dels dos no senti el mateix, però això no es pot controlar. Si estàs còmode amb ell i et sents a gust, endavant! arrisca't! Potser en algun moment haureu de parlar i explicar quines són les vostres posicions (què sentiu i què espereu d'aquesta relació), així podreu prendre la decisió de continuar o no.
Sigues sincera amb els teus sentiments i deixa que flueixin. Ja veuràs cap on evoluciona la relació amb aquest noi.
Una abraçada!