necessio ajuda
hola, us volia fer una consulta.
mira aquet any mhe apuntat a carnaval i he agafat el vestit curt el que passa es que tinc panxa i no magrada. em podries donar uns consells per tenir la panxa plana d'aqui al febrer
gracies per lajuda!
Laura Medrano

Hola Hulahoop,
Que xulo això del carnaval!
Doncs mira, pel tema de la panxa, l'únic que et puc recomanar és que a banda de no abusar d'aliments molt greixosos i amb molt de sucre, que facis esport en general i també exercicis on es treballin específicament els abdominals.
Abans de recomanar-te alguns exercicis, vull avisar-te de que per a que notis canvis, hauràs de ser molt constant i regular ja que per poder veure a simple vista els beneficis de fer esport han de passar uns quants mesos.
A la mateixa web d'Adolescents.cat alguna vegada s'han penjat articles amb exercicis per treballar la panxa; et deixo dos enllaços per a que hi facis un cop d'ull i agafis idees (al primer article diu que si proves de fer els exercicis durant 14 dies notaràs el canvi... ja ens diràs si funciona o no, però jo crec que hauràs de ser més constant per realment veure resultats).
A banda, pots fer exercicis com saltar a corda, còrrer, hula-hoop,... amb tots aquests esports també es treballen els abdominals.
Un petó i sort amb el Carnaval!!