Amor
Desde fa un mes parlo amb un noi per whatsaap.
Yo crec que me enamorat d'ell pro crec que ell de mi no perque amb diu que m'estima i aixo pro es q es lia amb la seva ex i tmb ha arribat a estar tontejant amb mi i dirme q m'estima i tot i al dia seguent enviarme un missatge de que esta sortin amb la seva ex i llavor nose que fer perque clar ell amb diu que si el vull q lluiti per ell i aixo pre es que clar si s'esta lian al la seva ex cada vegada i tot nose que fer si segui lluitant per ell o deixarlo i nomes ser amics
InterPersonal

Hola Clàudia!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
L'amor no s'ha de lluitar! Aquesta és una idea de les pel·lícules romàntiques que no té a veure amb la realitat. L'amor és tan màgic que sorgeix sol! i en aquell moment les dues persones fan els possibles per estar juntes. És una cosa de dues persones i és fàcil i no implica dolor.
Aquest noi de moment et dóna missatges contradictoris: et diu que t'estima però s'embolica amb altres noies. Has de decidir tu si vols estar amb una persona per ell, si vols esperar que ell deixi aquesta noia o prefereixes oblidar-lo i centrar-te en tu. Has d'escollir quina és la decisió que et farà estar millor en un futur.
Una abraçada!
www.consultajove.cat