no vull tallar-me les puntes del cabell
hoola una altre vegada! XD
El cas és just el dia abans que comencès el insti (14 de setembre) em van tallar les puntes del cabell. Bé,ara estem a novembre i han passat 3 mesos. Ma mare diu que em tinc el tallar una altre vegada les puntes perquè les tinc obertes. Jo no sé que fer... si cada tres mesos m'el tallo, mai el tindré llarg! (jo vull tenir-lo llarg) Ara mateix el cabell m'arriba per mitja teta. Jo vull que m'arribi fins la teta! Què faig? m'el tallo, no m'el tallo o deixo passar més temps? Val la pena tallar-se el cabell? Hi ha algun aliment que fagi crèixer el cabell més ràpid? mercii eeh, i ja sé que sóc pesada amb tantes consultes. I'm sorry:')
Laura Medrano

Hola de nou!
A cada persona el cabell ens creix a un ritme diferent i no podem fer res per a fer que creixi més ràpid. No hi ha aliments ni productes que n'accelerin el creixement, però el que si que podem fer és cuidar-lo per a que creixi el més sa possible.
Si de tant en tant et poses "mascarilles" al cabell, ajudaràs a que s'hidrati i es mantingui més sa i fort. Així aconseguiràs endarrerir les puntes obertes. Altres trucs són no abusar del assecador ni la planxa (ressequen molt el cabell per culpa del calor) i per la nit no dormir amb cua ja que no es deixa que transpiri.
Els experts diuen que si ens anem tallant les puntes cada 2-3 mesos, sanegem el cabell i això fa que després creixi més fort i ràpid, o sigui que si des del setembre que no te'l talles, pots fer-ho perfectament. Això si, si el que vols és tenir-lo llarg, demana que et tallin el mínim possible per sanejar-lo, només les puntes. A la perruqueria també et podran recomanar coses.
Una abraçada!