Estic enamorada d'ell ? o nomès es atracció ?
A la meva classe hi ha un noi, que el conec desde fa 3 anys. Pero aquest any a sigut el primer cop, que m'han sentat amb ell. Desde que estic al seu costat a classe, he començat ha coneixel millor. I resulta que es molt divertit, agradavle i no se perque pero m'agrada estar amb ell, m'agrada pasar temps amb ell. I tinc por d'estar-me enamorant. En primer lloc, perque avans de sentarme al seu costat, no ens parlavem gens, i tinc por que aixo torni a pasar quan ens canvin de lloc (que sera d'aqui molt poc 😓 ). I en segon lloc totes les nenes de la classe flirtegen amb ell. La veritat es que a ninguna d'elles li agrada, perquè tampoc es guapissin que diguem. Pero senten atacció per ell (que crec que es el que em pasa) I llavors sempre te alguna tia al damunt avraçant-lo. Be, en definitiu, no se que fer per no allunyar-me d'ell quan ja no ens sentem junts, i no se si ell m'agrada de veritat o nomes es atracció.
MOLTES GRACIES, PETONS <3
InterPersonal

Hola girlwithadream!
Doncs seria important que abans que us separin de lloc consolideu bé la vostra amistat, i com ho fem? Doncs intenteu que la vostra amistat no només es limiti al contacte a classe quan esteu asseguts un al costat de l'altre, seguiu parlant a l'hora del patí, fora de classe, etc. D'aquesta manera, encara que us canviïn de lloc la vostra amistat continuarà si tots dos així ho voleu! Recorda que les amistats també s'han de cuidar, per tant, encara que el tinguis lluny a classe, vés a digues-li alguna cosa, saluda'l quan arribis, etc.
Pel que fa a saber si és simplement atracció o alguna cosa més, és quelcom que només pots descobrir tu mateixa. Pensa que el que t'està passant és força habitual, i més quan estem molt en contacte amb algú, però deixa que el temps i les situacions que aneu vivint t'ajudin a anar aclarint quins són els teus sentiments.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat