no tinc cul
hoola! tinc 13 anys i les meves amigue em dien "culo plano" pequè no tinc cul. He estat comparant el meu cul amb altres noies i bueno...jo també penso que no tinc cul. Sóc alta i prima i les meves amigues són baixetes i una mica gordetes. Pot ser això pel qual jo no tingui tan de cul?
Laura Medrano

Hola!! Gràcies per escriure!
Efectivament tens tota la raó. Cada persona som diferents físicament (i sort, sinó seriem tots còpies!). Les persones que per constitució són més corpulentes, tenen tendència a tenir més múscul i a acumular més greix corporal, amb la qual cosa tenen més corbes. Tenir corbes significa tenir més pit i més cul.
En canvi les persones que són de constitució més primeta o atlètica, acostumen a tenir menys greix corporal i per tant a no tenir tantes corbes.
Tu dius que en comparació a elles ets alta i prima, per tant la teva constitució deu ser la del segon cas que he explicat. No et capfiquis amb el tema, ja que cadascú som diferents.
De totes formes, si vols augmentar una mica el múscul del cul i cuixes, pots practicar esports com la bicicleta, steps, ... i poc a poc aniran agafant més forma. Tot i així els canvis vindran molt poc a poc, ja que "moldejar" el cos al nostre gust és pràcticament impossible.
Un petó!