ALTURA... (........)
Hooola, sóc una noia de 14 anys i tinc bastants complexes. El que mes "fort" tinc és l'altura. Medeixo més o menys 1,53-1,54. Em va venir la regla fa dos anys. Em van dir que si fas esports com el basquet o el futbol els musculs es fan mes forts i despres no deicen creixer, pero no se si creuremu.
creixeres mes?? arribare al 1,60?
InterPersonal

Hola bestrong!
Estàs tot just en període de creixement, així que segurament encara creixeràs una mica més. Pensa que cada cos va al seu ritme, i nosaltres no podem dir-te quina serà la teva alçada definitiva. Com a orientació fixa't que mesuren les noies/dones de la teva família (la teva mare, l'àvia, germana si en tens, etc.)
Si et preocupa molt, sempre pots anar fer una visita amb el teu metge perquè pugui valorar el teu grau de desenvolupament físic i pugui resoldre tots els teus dubtes!
Per últim, recorda que hem d'aprendre a estimar-nos i acceptar-nos tal com som i amb el cos que tenim (ja que ens ha de durar tota la vida!!). Pensa en algun avantatge que et doni la teva alçada, com pot ser l'agilitat i treu-ne partit ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat