Com dir-li que m'agrada?
Hola, necessito consell.
Farà un mes que he conegut un noi (sé que és poc temps) i crec que m'agrada i m'agradaria dir-li el què sento d'una vegada. El cas és que no parlem, i així ho tinc més difcil per fer el primer pas. Només coincidim als canvis de classe i al pati. Moltes vegades he notat que li agrado però no estic segura i prefereixo que algú altre li pregunti. El meu plà era que alguna amiga o amic m'ajudés a apropar-me a ell però ho he intentat i és un fracàs. M'agradaria que em diguessiu com puc apropar-me a ell o si directament m'oblido i ja està... Per altre banda també m'agradaria distanciar-me durant un temps perquè d'aquí dues setmanes tinc parcials i em passo el dia pensant en ell i sé que això no m'ajudarà a concentrar-me.
Siusplau, què faig?
InterPersonal

Hola forgetshitandmoveon!
La teva estratègia estava molt ben plantejada, perquè ha estat un fracàs? Els teus amics parlen sovint amb ell?
El que nosaltres et recomanaríem és que us coneguéssiu una mica millor, ja que no podem estar segures del tot de que ens agrada algú fins que no el coneixem. Per tant, com podem aconseguir que comenceu a parlar? Teniu algun amic o amiga en comú? Podries contactar-lo a través d'alguna xarxa social? T'atreveixes a saludar-lo quan us creueu en el canvi de classe? Podries preguntar-li alguna cosa referent a les classes com a excusa per començar a parlar amb ell?
Si ara tens parcials i prefereixes posar una mica de distància emocional per tal que no t'afecti a les notes, endavant! És una bona opció!
Esperem que puguis trobar la manera d'acostar-te a ell per tal de començar a conèixer-vos millor! Molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat