NO VULL QUE M'AGAFI ANSIETAT
primer de tot, no m'agradaria que conparttiu la consulta.
nose que fer, estic a un club de esquí on només hem faig amb les del meu grup. Elles es fan amb noies d'altres grups i clar, quan anem a carreres, em quedo una mica sola. Pensar en que està apunt de començar la temporada, en part, m'agrada però en una altra part m'agafa una mica d'ansietat, ja que estic cansada de quedar-me "marginada".nose que em passa, normalment soc molt oberta, però a l'esquí, m'entra la vergonya i la por. No es que no mi fagi, sino que mai e parlat amb les altres i tinc por de que si em presento, se'n riguin de mi o que no m'acceptin(ja que son pijetes i eso). L'any passat, la temporada sem va fer molt llarga i ja volia que s'acabes, m'agradaria que aquest any, pogués coneixer a les altres noies i que almenys estigui còmoda durant la temporada
AJUDEU-ME SIUSPLAU, NO PARO DE PENSSAR EN EL TEMA, I NO VULL QUE M'AGAFI ANSIETAT
InterPersonal

Hola 123456789!
Entenem com et sents, però fixa't que normalment la por el que fa és alimentar l'ansietat i fer-la més gran, per tant, és important que puguis fer-li front, ja que com més evitem més por i més difícil se'ns fa enfrontar-nos-hi. Tingues present que quan inicis la temporada estaràs nerviosa, és normal, els teus pensaments anticiparan i et faran la "punyeta", però pensa que l'ansietat igual que ha aparegut anirà disminuint.
La nostra recomanació és que et mostris segura de tu mateixa, si tens ganes de conèixer a les altres noies, endavant, no tinguis por. Per què s'haurien de riure de tu? Si fos així, és perquè no mereixen una persona com tu com a amiga.
Recorda que anar al club d'esquí és per passar-ho bé! Així que aquest és l'objectiu! No deixis que res impedeixi que així sigui!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat