FAIG "ANYIVERSAI" ANYS AMB LA PARELLA I NOSÉ QUE FER-LI
Hola Adolescents,
m'encantaria que m'ajudeu a decidir que puc fer per celebrar amb la parella que fem 2 anys juntets. Durant aquest temps li he regalat de tot (àlbums amb fotos nostres, galetes d'aquelles tan cuques, xorradetes...) però queda menys d'un mes i li he de comprar alguna cosa URGENTMENT!! Podrieu dir-me idees sobre manualitats, regals que hageu fet o qualsevol cosa per regalar-li SIUSPLAUUUUU?
Hem quedat per veure'ns aquell dia! que podriem fer de especial? Pensant que al mes de desembre està tot tancat i no hi ha gaires llocs per anar a passar el dia. I les tardes es fan molt curtes!
Molts petons adolescents! Sou els millors!
PD: Hem teniu enganxada a les vostres noticies! M'encanteeu!
InterPersonal

Hola clcami!
Creiem que fem una mica tard i que el vostre aniversari ja ha passat, oi? Disculpa'ns si és així... rebem moltíssimes consultes cada dia, i estem fent un gran esforç per tal d'anar al dia i poder contestar-vos més ràpidament. Intentarem ser més ràpides a la pròxima consulta ;)
De totes maneres no volem deixar la teva consulta sense resposta! Veiem que ets una noia força detallista, que bonic! Els regals materials estan molt bé, però sempre té un valor sentimental diferent tot allò que creem o fem nosaltres amb les nostres mans, no creus? Per tant, sempre pots prepara-li un vídeo amb fotografies vostres, pots fer-li un collage d'imatges... Si entres a la pàgina de Pinterest, hi trobaràs un munt d'idees per fer un regal especial!
També pots regalar-li alguna experiència com: comprar unes entrades pel cine o el teatre, regalar-li un massatge, anar junts a una "room escape" amb alguns amics, convidar-lo a dinar/sopar a algun restaurant que li encanti...
Esperem haver-te pogut donar un cop de mà, encara que sigui pel proper regal que li vulguis fer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat