No puc continuar així amb la meva familia
Tinc un grau problema...
Hi ha una desigualtat en com tracten al meu germà i com em tracten a mi. D'acord que es més petit pero hi es agresiu, molt mes que una persona de la meva edat.
Estic cansada dels meus pares i jo ja no se que fer. Tinc una edat per que a cada frase que diguin tingui que apareixer la paraula 'càstig', per tot em castiguen, hi ha d'uns cops que tenen raó pero hi ha d'altres que no. Que faig?
El meu germà m'insulta i no pasa re, l'insulto jo a ell i ja estic castigada. He parlat amb ells moltes vegades i sempre tinc jo la culpa. Necesito ajuda, perque no se que fer. Crec que tinc una edat, no m'agrada estar castigada sempre. Jo sempre penso que ma mare hi estima més al meu germà que a mi, i que el meu pare es molt injust. Sempre em diuen que no hi faig res a casa, sempre tinc que treure els plats de taula i encara hi així em diuen que no faig res. Quan ho faig no es fixen, nomès em diuen que ho faig malament i ja estic farta.
InterPersonal

Hola Carl_!
Entenem que ho estàs passant malament, i pensem que seria important que poguessis tornar-ho a parlar amb els teus pares. És important que puguis explicar-los com et sents, però també és important que trobis un bon moment per parlar-ne, evitant fer-ho justament quan acabeu de discutir o quan us acabeu de barallar amb el teu germà. Tan important és el que diem com quan ho diem, per tant, busca un moment de tranquil·litat, on pugueu estar els tres i parlar-ne amb calma. No es tracta de culpabilitzar, ni de retreure res, simplement que puguis explicar-los com et sents últimament, reconèixer allà on t'equivoques i no donar-los més motius perquè s'enfadin amb tu, i amb l'objectiu de trobar la manera entre tots tres de millorar la relació que teniu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat