Que puc fer???
Hola, tinc un problema i espero que mel pugueu solucionar.
Me enamorat d'un noi de la meva classe. Es tan especial.... Ja vaig estar colada x ell l'any passat, pero es va liar amb una amiga meva i vaig decidir que la millor opció era oblidar-lo.
Fa 2 setmanes enrere em va començar a dir de tot: amor, mi vida, cariño....
El problema esque m'he enterat que també li diu a un altre de la classe. Pero no m'importa perque se que no podran tenir res, ja que ell ja mu a dit. Nosé si creure'm tot el quem'esta dient, i el més important: com li puc demostrar que l'estimo, perque si li agrado es llençi ?
Estic tan, tan..... confosa....
Un peto
Piruleta12
InterPersonal

Hola piruleta!
Nosaltres tampoc podem saber si el que et diu és cert del tot, si et queden dubtes, la manera de resoldre-ho és preguntar-li directament a ell què és el que sent per aquesta altra noia.
Doncs la nostra recomanació és que et mostris sempre tal com ets, ser tu mateixa en tot moment és sempre la millor carta de presentació, i no hi ha res que enamori més que l'essència de les persones. Com demostrar-li que l'estimes? Doncs mostra't propera, interessa't per les seves coses, per saber com li va tot, escolta'l... tracta'l com t'agradaria que et tractessin a tu. Si t'atreveixes, llença-li alguna indirecta, per fer més evident quins són els teus sentiments!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat