Com liar-se?
hola,dema he quedat am un noi, i em quedat q ens liarem... el problema esq mai me liat... he vist altres consultes q pregunten sobre aixo i respon algo tipo: surt sol, etc... pro magradaria nse, q mexpliquesiu una mica com es fa plis
InterPersonal

Hola prayforparis!
Fa dies que vas fer-nos la consulta així que suposem que ja vas quedar amb aquest noi, com va anar?
Tot i que no hàgim arribat a temps a contestar-te, no volem deixar la teva pregunta sense resposta. Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a tu i anar millorant la teva tècnica.
Si tu tens menys experiència que ell, deixa que sigui ell qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida)
Et deixem l'enllaç amb els 5 errors més habituals a l'hora de liar-se que els redactors d'Adolescents.cat van penjar fa uns mesos per si t'ajuda una mica:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat