No se que fer
Tinc un problema. Em sento super egoista per que hi ha un noi que no magrada pero es com que necessito que estigui amb mi sempre. Obiament amb ell actuo com si res pero amb mi mateixa em sento fatal perque a mi no magrada pero jo a ell una mica. No molt crec pero se que li agradaria que entre nosaltres dos passes alguna cosa. El que pasa es que tambe hi ha una altra nioa amb la qual li pasa el mateix que amb mi, la diferencia es que ella si vol alguna cosa amb ell. I per molt que crec que a mi ell no magrada, no em ve gust que estigui amb una altra.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sovint ens passa que ens agrada que una persona s'interessi per nosaltres. És una manera de sentir-nos especials i valorats. Però com tu dius, és molt egoïsta mantenir una relació d'aquest estil perquè estàs donant falses esperances. Sigues honesta amb tu mateixa i amb ell i deixa que ho provi amb aquesta altra noia. Tu et sentiràs millor de veure que la relació funciona i, tot i que potser al principi et sentiràs gelosa o una mica sola, et sentiràs orgullosa de tu mateixa, ja veuràs!
Una abraçada!
www.consultajove.cat