Em sento diferent...
Hola, sóc una noia de 17 anys. Tinc un problema, sóc diferent a les altres noies.. vesteixo diferent. Sóc una noia que s'identifica amb l'estil grunge, i escolta rock. El cas es que totes les noies del meu institut o de la meva ciutat són les típiques noies que sempre van perfectes. Sento que no encaixo i no tinc cap amiga que escolti la meva musica, que vesteixi com jo, per tant, sento que em falta algú amb qui parlar... Els nois tampoc mostren cap tipus d'interes (no sóc lletja i tinc un bon cos). Però jo em sento més segura de mi mateixa així. Que puc fer?
PD: Tampoc vesteixo de manera gótica ni res per l'estil. Simplement, tinc una manera de pensar i de vestir una mica diferent als demes.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs no has de fer absolutament res! Tu ets així i et sents orgullosa de ser qui ets, oi? Doncs continua igual! No és fàcil arribar al punt d'estar bé amb un mateix i tu ja ho has aconseguit, així que felicitats!!
Per altra banda, pots intentar que l'aparença dels altres tampoc et limiti, és a dir, potser darrera "la típica noia que sempre va perfecte" s'amaga una persona amb alguns interessos semblants als teus. No deixis que els estereotips t'enganyin, d'acord? Procura conèixer les persones i buscar quins punts en comú teniu, també pots intentar conèixer a través d'internet altres persones que els agradi el rock i amb qui puguis parlar d'aquest tema.
Obre't i veuràs que tots tenim un punt de diferents ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat