``depresió´´
Hola, aquesta consulta no es per a mi si no per al meu novio, a ell li agrada molt tocar el piano i se l`hi dona be, pero es que cuan s`equivoca es deprimeix molt i ho deixa i comença a dir que no es bo i que no serveix per a res, l´he dit que aixo es mentida pero segueix igual, la seva familia tampoc l´hi dona anims i no li volen pagar unes clases de piano i sempre l´hi diuen que no tenen diners pero aixo es mentida perque despres es compren roba cara i no hem sembla just, per que sempre el deixen a un lloc i no els importa.
moltes gracies, un peto ben fort :*
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És fantàstic que la teva parella tingui el teu suport incondicional! Segur que t'ho agraeix moltíssim!! Per altra banda, tu no pots entrar en la seva relació familiar, és la seva família i ha de ser ell qui reclami les classes si realment les vol.
Tu continua animant-lo a tocar i passeu estones junts, ja sigui amb la música o amb altres activitats. És important tenir una vocació o una afició, però també cal saber disfrutar de les petites estones amb els amics, la parella i la família. Que el tema del piano no us obsessioni, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat